خاطره زیبای مدرسه(1)
یـــــــــــــــــــــــــــــاس
رنــــــــــــــــــــــگارنگ

سلاااااااااام به دوستای گلممممممممم

واااااااااای امروز روز اول مدرسه بود

قرار بود صب با دوستم آیدا بریم مدرسه قرار بود بابام مارو ببره مثلا به آیدا گفتم که

ساعت7:20دقیقه جلو در باش ها ساعت  7 دیدم یکی در میزنه رفتم دیدم دوستم

آیداست خب حالا اومدم آماده شدم

بابا برد رسوند مدرسه رفتیم لیست کلاس هامونو ببینیم از بخته بده ما من و آیدا جدا

افتادیم من که دیدم جدا افتادیم با دوستم دیگه بقیه لیست رو نیگا نکردم ببینم کیا

توی کلاس ما هستن

حالا بعد این که بقیه دوستامم اومدم دیدم همه توی یه کلاس افتادن و من تنها کم

مونده بود گریه کنم

گفتم برو یه بارم لیست رو نیگا کن ببین شاید با بقیه بچه ها افتادی وااااااااااااااااااای

رفتم این بار با دقت دیدم دیدم با نازی(تنها)افتادم توی یه کلاس واااااااااااااای وقتی

اونو دیدم از پله ها پریدم پایین گفتم ای ول منم نازی توی یه کلاسیم عاغا حال بروبچ

گرفته شد عاخه منو نازی خیلی با هم صمیمی هستیم البته با مهی هم خیلی

صمیمی هستیم به هرحال بچه ها بعد هر کاری کردن بیان کلاس ما نشد که نشد

خلاصه الان کلاس ما شده

پاقوق بروبچ خودمون هر زنگ تفریح مهی,آیده,اسما همگی میان کلاس ما و گذشته

هارو به یاد میاریم

وووووووووووووووو

کلا این که امروز رفتم مدرسه خوشحالم با این که اصن مدرسه رو دوس ندارم:D

از این به بعدم تصمیم گرفتم داستان های قشنگ مدرسه رو براتون بنویسم

در کل امروز عالی بودددددددددددددددددددد

عاشقتونم

بابای

درود...



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت17:21---4 بهمن 1392
afariiiiiin jororam ke gashah gizlar olobsoz da gibat elamisiz
mashalah mashalah


tanha
ساعت17:21---4 بهمن 1392
afariiiiiin jororam ke gashah gizlar olobsoz da gibat elamisiz

mashalah mashalah
پاسخ:ایشالا ب زودی شروع میکنیم شما نگران نباش!!!


Tanha
ساعت18:05---5 آذر 1392
Hani zabonet kheyli deraz shode ha movazeb bash kotahesh nakonamesh


پاسخ:ب دا بویور!مگه من چیکار کردم هان؟هااااااااااااااااااااااااااااااااااااان؟


tanha
ساعت19:12---3 آذر 1392
dotatonam kheyli badin

alan dg mibinam mano cetori shenakhtin?


پاسخ:چیه خو؟مگه ما چیکار کردیم؟دوتا دوست داشتیم قیبت یکی رو میکردیم:D


tanha
ساعت19:09---3 آذر 1392
hala dg salam az mast

salam bar dotaton

geybat yad gereftin vase man?



avalan motasefam baraye to haniye khanom ke khodeto ba farnaz yki mikoni

sanan sora danishajayikh

beresim b mahsa khanom
پاسخ:خو چیه ؟خودت کاری کردی ک اینجوری فک کنم!شرمنده:(


mahy
ساعت15:56---4 آبان 1392
باعرض سلام به هانی خانوم گل وگلاب!

هانی بونازنینه گوروسن؟اصلامارانمیشمارد!

به نظرت چطور....ش کنیم؟ بیابریم بین فرناز ونازی شایدنتیجه داد

یااگه اونم اثرنذاشت بریم دعابنویسیم ایناازهم سردبشن! یه فکر درست وحسابی بکن بهم خبربده فعلا بای
پاسخ:سلام بر مهی خودم!:* یوخ بابا فرنازم دوسته ماست نازی هم چرا تفرقه بندازیم بینشون؟(والاه یالان دیرم ها گوخورام نازی گله اوخویا پوخوموز چیخا:))) اوکی تو نقشه رو بکش منم پایم هرکاری بگی میکنم:D فقط تزاول نازی الدن گده ها کم کم داره درس خون میه بدبخت میشیم ها:))) فدات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس:*


mahy
ساعت15:56---4 آبان 1392
باعرض سلام به هانی خانوم گل وگلاب!

هانی بونازنینه گوروسن؟اصلامارانمیشمارد!

به نظرت چطور....ش کنیم؟ بیابریم بین فرناز ونازی شایدنتیجه داد

یااگه اونم اثرنذاشت بریم دعابنویسیم ایناازهم سردبشن! یه فکر درست وحسابی بکن بهم خبربده فعلا بای
پاسخ: سلام بر مهی خودم!:* یوخ بابا فرنازم دوسته ماست نازی هم چرا تفرقه بندازیم بینشون؟(والاه یالان دیرم ها گوخورام نازی گله اوخویا پوخوموز چیخا:))) اوکی تو نقشه رو بکش منم پایم هرکاری بگی میکنم:D فقط تزاول نازی الدن گده ها کم کم داره درس خون میه بدبخت میشیم ها:))) فدات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس:*


mahy
ساعت15:55---4 آبان 1392
باعرض سلام به هانی خانوم گل وگلاب!

هانی بونازنینه گوروسن؟اصلامارانمیشمارد!

به نظرت چطور....ش کنیم؟ بیابریم بین فرناز ونازی شایدنتیجه داد

یااگه اونم اثرنذاشت بریم دعابنویسیم ایناازهم سردبشن! یه فکر درست وحسابی بکن بهم خبربده فعلا بای
پاسخ:سلام بر مهی خودم!:* یوخ بابا فرنازم دوسته ماست نازی هم چرا تفرقه بندازیم بینشون؟(والاه یالان دیرم ها گوخورام نازی گله اوخویا پوخوموز چیخا:))) اوکی تو نقشه رو بکش منم پایم هرکاری بگی میکنم:D فقط تزاول نازی الدن گده ها کم کم داره درس خون میه بدبخت میشیم ها:))) فدات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس:*


mahy
ساعت15:55---4 آبان 1392
باعرض سلام به هانی خانوم گل وگلاب!

هانی بونازنینه گوروسن؟اصلامارانمیشمارد!

به نظرت چطور....ش کنیم؟ بیابریم بین فرناز ونازی شایدنتیجه داد

یااگه اونم اثرنذاشت بریم دعابنویسیم ایناازهم سردبشن! یه فکر درست وحسابی بکن بهم خبربده فعلا بای
پاسخ:سلام بر مهی خودم!:* یوخ بابا فرنازم دوسته ماست نازی هم چرا تفرقه بندازیم بینشون؟(والاه یالان دیرم ها گوخورام نازی گله اوخویا پوخوموز چیخا:))) اوکی تو نقشه رو بکش منم پایم هرکاری بگی میکنم:D فقط تزاول نازی الدن گده ها کم کم داره درس خون میه بدبخت میشیم ها:))) فدات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس:*


mahy
ساعت15:55---4 آبان 1392
باعرض سلام به هانی خانوم گل وگلاب!

هانی بونازنینه گوروسن؟اصلامارانمیشمارد!

به نظرت چطور....ش کنیم؟ بیابریم بین فرناز ونازی شایدنتیجه داد

یااگه اونم اثرنذاشت بریم دعابنویسیم ایناازهم سردبشن! یه فکر درست وحسابی بکن بهم خبربده فعلا بای
پاسخ:سلام بر مهی خودم!:* یوخ بابا فرنازم دوسته ماست نازی هم چرا تفرقه بندازیم بینشون؟(والاه یالان دیرم ها گوخورام نازی گله اوخویا پوخوموز چیخا:))) اوکی تو نقشه رو بکش منم پایم هرکاری بگی میکنم:D فقط تزاول نازی الدن گده ها کم کم داره درس خون میه بدبخت میشیم ها:))) فدات بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس:*


nazi
ساعت21:00---25 مهر 1392
albate kasi nashnave


پاسخ:الان زنگ میزنم مهی بیاد بخونه وایسا:))))


nazi
ساعت21:00---25 مهر 1392
salam bar ham kelasi

azizam bagiyaro vel kon niga khodemon vase khodemon basim


پاسخ:سلااااااااااااام نازی جونم!شمال خوش میگذره؟ اره والا ولی ماشالله میون تو و فرناز بهتره تا میون من و تو:((


mahy
ساعت15:27---3 مهر 1392
باشه دیگه هانی خانوم !بااینکه توبانازی تویه کلاس افتادی امااینومطمعن باش که ماهم دس بردار شمانیستیم
پاسخ:من که میدونم شما دس بردار نیستید ماشالله زنگ تفریح که خورد معلم از در بیرون نرفته شما میاین کلاس ما دیگه. خیالت راحت مطمئنه مطمئنم:) :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 1 مهر 1392برچسب:خاطره زیبا, :: 17:56 :: نويسنده : لیدی

درباره وبلاگ

سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتون خوش آمدید امیدوارم خوش بگذره نظریادتون نره . . . . $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_________________________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_________$$$$$$__________$$ $$_______$$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$____$$$$$_______$$$$$____$$ $$__$$$$$$$$$___$$$$$$$$$__$$ $$_$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$_$$ $$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$ $$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________$$$$$$$_________$$ $$__________$$$$$__________$$ $$___________$$$___________$$ $$____________$____________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$_$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$_$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$_________$$$$$___$$ $$___$$$$$$_______$$$$$$___$$ $$____$$$$$$_____$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$________$$ $$_________________________$$ $$_________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 157
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 218
بازدید ماه : 369
بازدید کل : 41860
تعداد مطالب : 535
تعداد نظرات : 543
تعداد آنلاین : 1


دریافت کد موزیک آنلاین

قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت کد پیغام خوش آمدگویی دریافت کد خداحافظی